Alakasi yok. Zayif bi kadinim. Ilk bebegimde sütüm gelir mi korkum vardi çünkü büyüme olmamisti. Ama dogumhanede hemen emzirdiler ve gelmisti. Ikincide daha da rahattim ve daha boldu Ikisini de 2 yasa kadar emzirdim mama vermedim.3 gebeliğim bu ve ucu büyüdü kendi buyumedi herkesinki farkli oluyor. Cok bilmiş geçinenleri kulak ardi edin