zepbjk ooo benimkini görseydin ödün kopardı hatta O zaman post açmıştım ilk hesabımdan çok kötü oldu diye kolum dirseğime kadar şişmiş kıpkırmızı olmuş kaşınıyordu ve aşırı sıcaktı bir hafta sonra anca yavaş yavaş iyileşmişti üstüne uyuyamıyor kolumu kaldıramıyordum bana o zaman buz koY kolanya dök üstüne diyen olmuştu buz uygulaması yapmıştım ben sende korkma canm bazılarında oluyor böyle geçiyor ama