Hashasim2020 Kızlar sizde de oldu mu? Hem halkalar kopkoyu kahve oldu hem de göğüs altlarımda kahverengi lekeler çıktı bir iki küçük et beni bile çıktı 😭 acaba bunlar doğumdan sonra geçiyor mu yoksa kalıcı (35+3)
Mucizem199 Hashasim2020 valla canım bende de var o lekelerden bende çok merak ediyorum doğumdan sonra geçer mi diye ne kadar krem sürüyorum flan boş bir işe yaramıyor
fatosd84 Hashasim2020 benimde aynı kapkara oldu kocaman bi çok doğum yapan kişilere sordum geçiyormuş bizde yaşayıp görücez 🤲
Hashasim2020 Mucizem199 ben hiç krem sürmedim bilseydim sürerdim ya gerçi sen de işe yaramadı diyorsun demek ki olacağı varsa oluyor 😱 görüntü olarak pek hoş durmuyor uçları da zenci gibi oldu 🤣
Mucizem199 Hashasim2020 hiç deme ya aynaya bile bakmak istemiyorum çok tuhaf duruyor uçları koyu dediğin gibi zenci gibi olmuşlar 😂😂😂😂🙈🙈
Hashasim2020 Mucizem199 aynen hahahaha bi de benim bir halka daha çok büyüdü diğer halka ondan daha küçük kaldı durum vahim 🤣
Mucizem199 Hashasim2020 birinin öbüründen büyük demişsin bende daha öyle bir durum yok ama oda olur bence bekliyelim görelim daha neler neler olacak Allah bilir benim bacaklarım da çatlaklar oluştu 😂😂
Hashasim2020 fatosd84 inşallah canım sağlık olsun da bunlar elbet hallolur zaten napalım içimizde can büyüyor kolay mı😌