Merhabalar . Korona geçirdim ve sonrasında plesanta da damarlarda tıkanma oluştu. (Korona kanda koyulaşma yapıyormuş.) bebeğimde gelişim geriliğine sebep oldu.😞 kan sulandırıcı iğne kullanıyorum doğuma kadar kullanacakmışım. Özel muaynaneye gidiyorum. Oksopar iğne doktor muaynanede yazdığı için 200-250 TL ücret ödüyorum. Bu şekilde olan var mı aile hekimi covit sonrası için yazar mı nasıl yapsam. 35. Haftama girdim bilinen başka sebep olmadığı için raporda çıkartamıyorum. Yardımcı olur musunuz 🍀