Merhaba kızlar bu sabah kalp atışını duymaya gittik adete göre 8+3üm ama kese 7haftalık gözüktü yolk keseside kesede cok güzel büyümüş ama karnımdan bebeği göremedi doktor alttan muayene etti bu sefer gördü ama cok kücük gelismemis 5+6da kalmış😢 bu ikinci gebeliğim ve yine aynısını yaşıyorum😔😔 doktor ilaclarını ic bir hafta daha bekleyelim allahtan ümit kesilmez dedi ama hic ümidim yok sordumda kendisine sizin tecrübelerinize dayanarak gelisir mi diye sanmıyorum ama yine bakarız dedi😢
o kadar kötü bir haldeyimki ikinci kez kürtaj olucam psikolojim alt üst olmuş durumda rabbim hickimseye yasatmasın hickimseninde kucağını boş bırakmasın😢 dua eder dua beklerim sizlerden🤲🏼