Kizlar Benim gec dollenme oldugu için kaç haftalık olduğu belli değildi sağlık ocağında 20 dedi hemşire . doktorun muayenesine göre 17 18 haftalık olmuş gecenlerde.aşı vurdular sağlı k ocağında 20 haftalık görünüyor diye erken mi vurdular yaa bi zararı olur mu bir kaç gündür beynimi yedim ne olur yardım edin