Gul_mom Arkadaşlar sonucum bu şekilde çıktı laboratuvar da hafif düzeyde kan pıhtılaşması var dendi ama doktor olmadığını söyledi. 5 haftalık hamileyim önlem amaçlı aspirin verdiler. Aynı durumu yaşayan veya bu konuda bilgisi olan var mı?
Minikjelibonum Gul_mom valla cnm benm mthr 1298 olan homozigot pai heterezigot. Ama bana vermediler iğne ve asprin. Senin kaybın var mı varsa kaç haftalık ve kalp durmasımı nedeni
Gul_mom Minikjelibonum Evet 3 ay önce 2 aylık ikiz gebeliğim sonlandirildi. Önlem amaclı aspirin verelim dedi ama tedirginiz yine aynı durumu yaşayacağız diye. Sizin kaybınız var mıydı
Minikjelibonum Gul_mom evet ama bnm bebeğim yaşıyordu ben beş aylık rahim ağzı yetmezliğinden kaybettim.
Gul_mom Kalp atışları durmuştu ve annemin bacaklarinda pıhtı atmıştı yillar once genetik olarakta etkileneceği söylendi
Gul_mom Minikjelibonum bana da doktor vermek istemedi ama genetik bir durum olunca aspirini her ihtimale karşı kullanmamı söyledi