Merhaba sevgili anne adayları ve annelerr…
sizlere sormak istediğim birşey var, çok kafama takıldı.
Doppler sonucuma göre „sol uterin arter s/d ve r/I değerinde artış“ diyor ve buna göre de coraspin kullanmaya başladım. Sizler de böyle birşeyle karşılaştınız mı? Endişeleniyorum😔