Az önce kontrolden çıktım. Doktor 2 tur kordon dolanmış. Nst iyi, korkulacak bir şey yok dedi. Ben pimpirikli olduğum için hatta söylemicektim ama yine de söyleyeyim dedi. Sorun olur mu diye çok ısrarlı sordum. Olsa ben seni hastaneye yatırırım falan dedi. Bana güven kafana takma dedi ama takıyorum. Zaten miyomlu, lekelenmeli bir hamilelik geçiriyorum. İyice korktum:(
Bu durumu yaşayan var mı? Dolanan kordon açılır mu diye doktora sormayı unuttum. Bebeğinin kordonu dolanıp da daha sonra açılan var mı?