NisanAda1 Selamlar hanımlar, maalesef hiç göğüs ucum yok ve bebeğim tutamıcak ememicek diye çok endişeliyim benimle aynı durumu yaşayanlar varmı nasıl çözüm ürettiler yardımı olabilen varmı
Zerin1234 NisanAda1 benim görümcem var doğum edeli 19 gün oldu göğüs ucu hiç ama hiç yok ne kullandıysak çıkmadı ama muzaam bir fikirle bebeğini emziriyor biberonun plastik ucunu göğsüne takıyor bebeğin ağzına koyuyor bebek öyle emiyor ve doyuyor endişelenmenize gerek yok sütünüz olduğu sürece her türlü emzire bilirsiniz ki inşallah sizin göğüs ucunuz çıkar
Sevdiss_17 NisanAda1 benim yoktu sana diyecegim tek sey memenin tum kahverengi kismini ebbegin agzina c sekli yapip vermen kendiliginden cikiyo 2 haftaya hem gogus ucu yaralarida azaliyo simdiden dogru emzirme tekniklerini ogren siringaylada cikabiliyor benimki hic yoktu sut geldikce tamamen yok oluyodu ozamanlar annemlere derdim bebek ememeyeck diye dalga geciyolardi sonra aglayaraksaglij ocagindaki ebenin yanina gittim yaralar vs hic bahsetmek istemiyorum bebegi koydu yastigin ustune bana dogru tamamen dondurdu mememi c sekli yapti iyice sıķtı ucunu verdi bebegin agzina sadece 3 gunde yaraalrim gecti ve 2 haftada gogus ucum cikti artik sadece tutup agzina vermem yetiyodu
Busekrkmz NisanAda1 emzirmenin Göğüs ucuyla pek alakası yok canım bebek Göğüsümüzde ki kahverengi yeri tutabilsin yeter o çektikçe süt gelir zaten.
Zerin1234 Sumru aynen eliyle tutuyor çok uğraştık ucu çıksın diye çıkmadı enjektör atıldı pompalar her yolu denedik çıkmadı mama veriyorduk üstüne sonra görümcem onu denedi bebek şimdi gayet iyi emiyor ama biberonun başıyla🤭🤭😂
NisanAda1 Sevdiss_17 ama benim dümdüz oda beni korkutuyor birde çok deneyimsizim ilk bebeğim olacak endişelenmemek elde değil
Sevdiss_17 NisanAda1 hayir sakin rahat ol dogru emzirme teknigini ogren gerisi gelir inan bana sakin ol arastir ve dogumdan sonra hemsirelerden yardim iste gogus ucum yok dogru emzirmeyi ogrenmek istiyorum de onlar daha cok elleri yatkin bebek 2 3 tutsa gerisi gelir
Sedaca NisanAda1 benımde bır gogusum oyleydı plastık gogus ucu aldım bır zaman onunla emzırdım bebegımı zamanla da gogus ucum cıktı hem bebegımın de emısı hızlanmıstı daha ıyı kavramaya başlamıştı sızde deneyın normal marketlerde bıle satılıyor
NisanAda1 Sedaca küçük orta ve büyük olarak var bu göğüs uçları beter göre belirlicez bebeğe göremi göğüse göremi
Sedaca NisanAda1 goguse gore belırlıceksınız ama benım aldıgım standarttı o yuzden kucugunu falan bılemıyorum. Gogusun sıyah kısmını tamamen kapaması lazım yanı