Kızlar 12.haftada bebeğime doktor büyük ihtimalle kız dedi. 15.haftada da evet kız dedi. 17 de tekrar gittim detaylıda bakılınca kesinleşir dedi bacak arası boş ancak sonradan da erkek çıkabilir dedi. Nasıl yani bebeğin iç organları görünüyor kız mı erkek mı nasıl anlayamıyor bunca zaman niye kız dedi o zaman? 15.haftaya kadar kız denilip değişen var mı?