Mary5- canım ben 3 aydır apseyle dolaşıyorum bir türlü inmiyor az iniyor geri şişiyor 2 hafta önce apsenin dışı iltihap gibi beyazladı dişçiye gittim dayanamadım önce antibiyotik iğne verdi 6 tane hamileler için uygundu doktorumdan onay alıp kullandım ama hiçbir faydası olmadı tekrar dişçiye gittim apseli dişi çekemeyeceği için dışardan delik açtı o an ki acıyı unutamıyorum 1 haftadır delik var ve sargıyla dolaşıyorum delikten iltihap akıyor dün gittim iltihap akmış az bişey kalmış ama dişi çekmemiz lazım tekrar şişebilir dedi 30. Haftama girdim bugün mecbur çektiricem pazartesi günü bebekler için riskli evet ama kendimizi de düşünmemiz gerekiyor onlar için 3 aydır hiçbirşey yapamadım acı çekmekten başka sende doktoruna danışarak tedavini devam ettirebilirsin🙏