9+4 haftadayım bu gün doktorum bebeğimin yanında bir kese daha olduğunu söyledi ama içinde kalp atışı olmadığını söyledi.başına böyle bi şey gelen var mı? Kanamayla atabilirsin ya da doğumda atılır dedi ama bebeğe zarar verir mi diye de korkuyorum bilgisi olan varsa yazabilir mi ?