Bende 35+4 üm bende dün nst ye girdim normaldi herşey ama bugün hem kendimi çoo yorgun hemde sağ kasığımda ağrı hissediyorum ara ara sanki adet olacakmışım gibi ağrı oluyor.Bebeğin çantasını hazırlayacaktım ama korkudan yattım dinleniyorum
sağlıkla alalım kucağımıza