Glcn34 Merhabalar son günleri bekleyenlerdenim. Hiç bir şekilde ne yalancı sancım ne de gerçek sancım var. Açılmam da yok doktor Bugün sadece baskı var dedi. Ne olucak bilmiyorum doğumla ilgili hiç bir belirtm yok benim gibi olanınız var mı?
Sdutar Glcn34 aynı haftadayız benimde bazen gelip giden adet sancısı dışında hiç bir doğum belirtim yok🤦🏻♀️Her hafta gidip geliyoruz doktora yok daha geleceği bizim kızın
Pnar12016 Glcn34 dün 39+0 dım normal istiyordum ama sezeryan oldum. Çok zormuşşşş🙄hep diyorlardı ya yarı annelik falan gibisinden saçmalamasınlar. Aşırı aşırı zormuş o agrılar sıkıntılar🤦🏻♀️
Betim Glcn34 😂😂41 artı 0 da doğurdum son güne kadar ne sancı ne nişan ne ağrı hiçbir şeyim yoktu 😎doğmayacak diye söylüyordum herkese 😬😬ama son gün sancım geldi ve doğdu oğlum🐥
Busrakolas10 Benim de aynı tek fark 1cm açılmam var ama ilerlemiyor 🤦🏻♀️ Her hafta doktora gidiyorum doğurmazsan hafta yine gel diyor çok sıkıldım artık 🤷🏼♀️
Glcn34 Busrakolas10 aynen bende iki haftadır bekledim bide 34-35 haftadayken hareketlerinde sıkımtı çıkmıştı erken doğum diye korktuk şimdi de gelmiyor 😊
Glcn34 Sdutar benimde kız 🌸kızlarımız pek nazlı çıktılar 🥰 bana çrş günü yine gel bakalım denildi ama eğer daha birşey olmazsa ne yapıcaklar bilmiyorum ilk hamileliğim heyecan endişe korku herşey var🙄 Sdutar
Glcn34 Pnar12016 öncelikle Allah analı babalı sağlıkla huzurla güle güle büyüsün bebeğiniz🌸normal doğum olucakken neden sezaryene aldılar öğrenebilir miyim bende beklemedeyim merak ediyorum
Glcn34 Pnar12016 ayrıca yarı annelik diye bir saçmalık yok. Kime göre neye göre yarı annelik anlamış değilim
Pnar12016 Glcn34 Allah razı olsun darısı size olsun inşallah🙏🏻 😻 açıklık sancı hiç yoktu çatı yumuşamamıstı ve plasenta yaslanmaya başlamıştı bebek beslenmiyordu o nedenle sezeryana döndü açıkçası 🙄
Pnar12016 Glcn34 bende öyle düşünüyorum kaldı ki sezeryan normalden daha zor bence 🙄o an hissetmiyor olabilirsiniz ama sonrası çok kötü 🙄
Glcn34 @betim# Allah analı babalı sağlıkla huzurla güle güle büyüsün🥰 banada hiç doğmıcak gibi geliyor yalancı sancım bile yok🙄