Sibel122 hanımefendi ben sizi sorgulamıyorum sebebi özelse söylemek zorunda değilsiniz. Ayrıca bende devlet hastanesinde yaptırmak isterim ama büyük ihtimal özelde yapıcam gibi görünüyor bizim de maddiyatımız çok parlak değil herkesin kendine göre sıkıntıları var, ben burada sadece gitmeyenler neden gitmedi işte sorunları paylaşırız diye yazdım.