Kızlar şuan Doğum yapalı ikinci günüm.
Ankara şehir hastanesine dün kontrole geldim 36.haftamdaydım tam. Ulaş bey ultrasonda baktı herşey normaldi sadece kilosu 3,500 kg biraz öndeydi 3 hafta sonra gel ama önce kan ve idrar testi yapalım öğleden sonra sonuc için gelirsin dedi.
neyse sonuçları almaya geldim herşey gayet iyi aklıma şey geldi akıntım oluyordu su gibi iç çamaşırını ıslatan(şakın ihmal etmeyin) dedim akıntım var gibi yada idrar kaçırıyorum biraz normal midir bu ?
Emin olmak için turnusol kağıdı koyalım dedi ve sonuç 45 dakika sonra pozitif maviye dönmüş.meğer az az suyum geliyormuş
hemen yatışım yapıldı.
ikinci kez spinal sezeryan oldum.hastaneden memnunum fakat refakatçi kabul değil eşiniz arada gelip 10-15 dk durabiliyor . Geri kalanında hemşireler yardım ediyor
bebeğim şuan oksijene bağlı erken doğduğu için solunum sıkıntısı çekiyor lütfen dualarınızda bize de yer ayırın🙏 Merak ettiğiniz konu olursa seve seve yardımcı olurum ❤️