Kızlar belki hatırlarsınız geçen hafta post açmıştım ve bebeğimin makat geliş olduğunu, doktorumun da 37.haftanın sonunda sezaryenle almak istediğini yazmıştım. Bugün son bir muayene için çağırmıştı 36 haftalığım. Bebeğin pozisyonu aynı maalesef bir gelişme olmamış. O yüzden sezaryen kaçınılmaz bir son oldu böylece günümüzü de belirlemiş olduk.
3 Ekim Cumartesi 38+1 haftalıkken kavuşuyoruz oğlumla 💙 Şafak 27 gündü 14 güne düştü. Bütün duygularım birbirine karıştı o kadar heyecanlıyım ki 🥺 Sezaryen tecrübesi olanlar tavsiyelerinizi bekliyorum 🙊