Hazalperi Derya221 Burcu_ergn valla ben mamajoo emzik aldım kabul eden bebek çokmuş üstelik trendyoldan ikili olanı 11 TL ye aldım ucu falan hoşuma gitti inşallah alır bebeğim 😊
Burcu_ergn Bunun cevabını. Bulursan beni mutlaka etiketle bende bileyim 😁😁 emzik istiyorım kullansın bebeğim çok hosuma gidiyor emzik emen çocuklar Doğuma 2 ay kaldı araştırmalara başlandı ama henüz önerilen bi emzik duymadım pek
S-r-p Valla damaklı damaksız bilmiyorum ben daha doğurup denemedim ama aventin gazı önleyici varmış ondan aldım bi çok kişi de görüyorum 🙂
Wonderanne Derya221 ben başta vermedim şimdi de kabul etmiyor doktorum kauçuk uclu al dedi memeye yakınmış o oioi markasında vardı sanırım kauçuk uc
esmirna16 Derya221 Ben de bips marka emzik aldım. Kauçuk uçlu bir emzik. Kullananlar çok memnun kalmışlar. Deneyip göreceğiz bakalım
momteacher Derya221 canım çocuk doktorları bips markasının emziklerini tavsiye ediyorlar, bende bips alcam
TUGBI Derya221 Valla canım garanti tutuyorlarmis Nuk markayi kauçuk damakli aldık. silikonlar gibi değil çok rahat emebilir gibi parmağımla dokunduğumda yumuşacık
bsrkn zezeynep kuzum vallahi ben ultra soft olanını aldım daha yumuşakmış.ama diğer çocuklar da düz aventin diğer emziklerinden sorun yaşamadım çok şükür. 10 numara emzik yani. ağız yapısıyla uyumlu diş yapısına zarar vermiyor