bsrkn ben oğlumda ilk prima ile başladım daha sonra büyüdükçe artık fiyatı fazla ve gereksiz gelmeye başladı sonra sleepy can bebe gibi ürünler aldım İnan can bebeye bin basar a101 in bezi onla da bıraktık ben gayet memnun kaldım BİM’in kini hiç denemedim ama bunda da ilk sleepy aldım çocuğa ayıp olmasın diye😂sonra yine a101 bezine geçerim neticede çöpe gidiyor ve gayet kaliteli