bejanne00 Hayırlı akşamlar güzel anneler. 18. Haftadayim. sarı renkte yoğun bir akıntı geliyor. Sizlerde de oldu mu? Kasik agrisi da var tabi ama doktor bebek büyüdüğü ve yerleştiği icin dedi. Onunla bir alakasi olabilir mi acaba..
Deletedmom15257 bejanne00 cnm bende 15+3 haftadayım aynısını yaşıyorum kasintım yok ama agri ve akinti var dr normal dedi rahim buyuyo diye
[silindi] bejanne00 sarı akıntınız olduğunu söylediniz mi alttan baktımı. Benim sarı akıntım vardı biraz tam 18.haftada doktora gittim söyledim alttan baktı evet mantar başlangıcı dedi fitil vermişti. Kaşıntım falan yoktu
Obsesifk bejanne00 koyu kıvamlıysa iltihap yada mantar olabilir doktoruna söyle tarif et öyleyse ilaç verir ben normal sanıyordum ama değilmiş fitil verdi iki gün kullandım geçti
Deletedmom15257 bejanne00 surekli ic camasir degisstiriyorum cnm 🙁 mecbur oyle yaocan sende bazen 5 defa degistiriyom bazen üşeniyorum
bejanne00 [silindi] Yok söylemedim gittiğimde bu kadar değildi iki hafta sonra gideceğim bende kaşıntıda var kuru tuttuğum zaman olmuyor
Deletedmom15257 bejanne00 günlük ped önermiyor dr cnm enfeksiyon ve mantar yapiyo pamuklu beyaz bez al kes ped gibi utule çok iyi
bejanne00 Deletedmom15257 Canim dediğin gibi yapamam ki calisiyorum ve cok yoğun bir işyerine sahibim cantamdada taşımam lazim ordada pislenir kötü olur
Dimplesgirll Bende hamileliğimin başından beri akıntı çar sarı beyaz renkte oluyor idrar tahlillerinde hiçbirşey çıkmadı bazen bebek gelmeden önce içerde iltihap varsa söküyormuş diyolar akıtarak canım bi idrar tahlili yaptır bişey yoksa normal sık sık çamaşır değiştirmek lazım
bejanne00 Dimplesgirll Ben bi ara hapsirirken ufak bir idrar kacirma oluyordu doktoruma söyledim idrar tahlili yaptırdı hicbirsey çıkmadı temiz dedi ama bilmiyorum ki
Demir 24 haftalık hamileyim,5. Haftamdan beri var😅Sinirlerimi bozdu artık geçmiyor,çok yoğun şekilde ve sarı.Doktorum ger defasında kaşıntın,idrar yaparken yanma var mı diye soruyor.Olmadığı içinde pek ciddiye almıyor😒
Demir bejanne00 Kaşıntı varsa mantar kaçınılmaz oluyor,ama mantarı olup kendini sadece akıntı ile belli edende var.Sirke ile rutin temizliyorum ben.Belkide ondan kaşıntım olmuyor.
Demir bejanne00 Yok aksine sirkede antiseptik miktop kırıcı olduğu için çok iyi geliyor.Yalnız ben ev yapımı sirke kullanıyorum ve hatta su ile inceltiyorum.Market sirkeleri çok asitli oluyor.Onu göz önünde bulundurun derim🙂🙂
bejanne00 Ciselbasaran Yaptırdım canim ilk doktorum birşey görünmüyor herşey normal dedi daha sonra doktor değiştirmek zorunda kaldım ayni tahlilleri gösterdim oda bir sıkıntı görmedi