Bu tarz kararlar çok büyük kararlar. O yüzden ben senin yerinde olsam bir perinatoloğa gidip bebeğimi gösterirdim. Bazen yanılma olabiliyor ya da bir doktora daha danışmak iyi olabiliyor. Bence iyi bir perinatolog araştır sen. Hayırlısı olsun hakkınızda inşallah.