Tevhidehli1 Esselamualeykum hanımlar açlık şekerim 66 çıktı bu bir sorun teşkil eder mi ben şeker yüklemesi yaptırmayacaktım bu değeri yorumlayabilecek olan var mı?
Bbssra Tevhidehli1 bende çok korkmuştum anlayabiliyorum sizi ama ben sonuçlarımı hem kadın doğuma hem dahiliye doktoruna gösterdim sonuçlar normal dediler 😇