Bende kaç haftadır vajinada baskı hissediyorum canım ama bebeğim kanala inmedi 🤦🏽♀️😂40+0 olduk bugün büyük ihtimal salı günü sezaryen olacağım gelmeye niyeti yok küçük hanımın pazartesi son kez bakalım dedi doktorumuz hayırlısı olsun hepimiz için sağlıkla kavuşalım bebeklerimize gerisi hallolur 🤲🏽🥰🌸🍀