Merhaba! Bayanlar bugun yeni bir doktordaydım farklı bır doktora görünmek istedim rutin kontrole gittim ben 18+3 olarak biliyordum doktorum bana 19+5 oldugumu soyledı ayrtıntılı usg yapıldı Allaha hamd olsun herşey gayet normal son adet tarıhıne gore hesaplanıyor bılıyorasunuz ki şaşkınım kendı doktorum 18+3 diyor baska bı dktora arladasımın tavsıyesıyle gittim oda 19+5 diyor fikirlerinizi almak isterim