Digdemdurukara Kızlar sezeryanla doğum yapacağım. Şehir hastanesinde işleyiş nasıl oluyor. Ne zaman gün veriyorlar kaçıncı haftada alıyorlar.. Bilgili annelerimiz varsa birazcık yardımcı olabilir misiniz 😊