Gamze06 Hanımlar 25 haftalık olduk geçenlerde markette hurma gördüm canım istedi aldım. Canım istedikçe bir iki yiyorum ama sonradan aklıma geldi hurma açılmayı kolaylaştırıyor diye duymuştum sakıncalı mı yaa az yesek bi zararı olurmu yiyen varmı
ervaninannesi Gamze06 günde 1-2 adetten birsey olmuyor bildigim kadarıyla bebeği besliyor seninde bir çok vitamin ihtiyacını karsılıyor😊
EnverNeslihanKarademir Fazla yeme canım açılma oluyormus bizim komşu baya yemiş çok az suyu gelmiş doktora gitmiş hurmadan dolayı demiş dikkatli yediğin sürece birşey olmaz fazla kacırma 😉
Gamze06 EnverNeslihanKarademir yok zaten bir iki yiyorum tutuyorum kendimi. O da çok istediğim için. Bir ikiden bi şey olmuyorsa tamamdır o zaman😄