Mom092 61Aysen aynen canim sor bi ay ne guzel secim sunmuslar yaptiricakmisin diye bizimkiler direk tarih veriyo su tarihte gel yapicaz dyolar 😄
61Aysen Mom092 Banada doktor direk 3 hafta sonra gel dedi Ebe muayne sirasinda yaptircanmi die sordu kararsizim ama doktor test icn 3 hafta snra gel dedi dedim saglk ocagnda yapildgni bilmiyodm bilsem sorardm keske dha yakin ban saglk ocagi
esraaarslan Randevunu değiştirmen lazım o saate kadar aç bekleyemezsin ki beklesen bile vücut çok fazla aç kaldığında tahlillerinde farklılıklar olabilir sabah saatlerine almaya çalış