ezggl hayır canım zaten narkozlusun hıssettıgın bısey yok sezeryandan belirli bı süre sonra gelıp hemsıreler kalkmanı saglıyor bıraz kalkmada yatmada sıkıntı yasayabılıyosun acıyor agrın oluyor ama zaten agrı kesıcılerim oluyor gelıp yapıyorlar ertesı gun taburcu oldum kendım yuruyerek hastaneden cıktım 3 ncu gun tek basıma evde kendı işlerimi yapabıldım sonucta bıcak altına yatıyorsunuz tabıkıde agrı olucak ama bu kişiden kısıye degısıyor benim acıya duyurlılıgım cok yuksek oldugu için canım pek acımaz