Bir arkadaşımla aynı doktora gidiyoruz. Onun bugün muayenesi vardı,ve 9 haziranda bir haftalık tatile çıkacağını söylemiş. Şuan için herşeyim normal doğuma müsait, 33+4 üz ve 1-19 haziran arası doğum yapabilirim. Doktorumun olmadıgı zamanda doğumum başlarsa başıma ne gelecek? 😰 Bütün moralim bozuldu. Bugün de hafta sonu yazmak istemiyorum,pazartesi kontrolümde kendisine soracağım