Tugbaal 13 haftamda oldum 33+4 dogum yaptım ama serklajdan dolayı degıl plesenta cok yaslandıgı için bebegım acil alındı sezeryan esnasında serklaj dıkıslerimde alındı hıssetmedim malum uyusuk oldugum için sonrasındada bi hıssetme yasamadım sadece wc de hafıf bı yanma oluyor o kadar aynısını serklajdan sonrada yasamıstım dogum yapalı 8 gun oldu