zezeynep cnm kadın doğumcu dişciye gönderyo dişci kullnman lazım dedıyse kullan sorun olmaz bana kadın dogumcum dişcin cok acılıyetı varsa kanal bıle yapabılır dedı sorun degıl dedı senın saglıgın onemlı dedı yanı korkma kullan bısy olmaz zten gebelıgıne gore verıyolardır ılacı bnde haftaya gıdıcem snrm ya kanal yada dolgu yapılcak