Kuzeyin-annesi Merhaba 17 haftalık hamileyim dün den beri beynimde ağrı oluyor bugünde karnimda ignelenme ağrı oluyor sizdede oluyormu korkmalimiyim ,❤️🤰
buseyusuf27 Kuzeyin-annesi normal cnm genıslıyor karnın bel agrısı,karın agrısı adet olckmıs gbı bırde kasık agrısı normal sayılıyor lekelenme ce kanama olmadıkca korkma
Kuzeyin-annesi buseyusuf27 anladım cnm saol sol tarafimda bir ağrı var birde erkek çocuk acaba normalmi bilemedim
Zeynep_cagdas Kuzeyin-annesi canım benim de erkek benim de genelde solumda kasık kısmında ağrı oluyor.
Zeynep_cagdas Kuzeyin-annesi benim 20+1 canım. Eğer ağrın çok aşırı değilse kanama lekelenme yoksa normal, doktorum böyle söylemişti. Ara ara oluyor bu ağrılar.