Bsr57 Merhaba kızlar ben hep kayseri şehir hastanesine gidiyordum kontroller için ama 2 seferdir randevum iptal oluyor 😔kayseri tekden hastanesine giden var mı acaba ücretleri falan nasıl
Bsr57 Busra_5 Hımm teşekkür ederim peki detaylı ultrasona girdiniz mi onun ücreti hakkında bilginiz var mı
ftmm38 Beyaban merhaba özlem hanımdan memnun musunuz merak ediyorum bende gitmek istiyorum ama karar veremedim
Beyaban ftmm38 ben gayet memnunum dogumumu da yaptırdı şükür ilgili bi doktor :) yarın tekrar gidicem kontrol için tavsiye ederim
Tugce_Simsek Bende humaya gönül erkan’a gidiyorum. Muayenesi 110 tl. Detaylı ultrasonu ise 200 tl. Tavsiye ederim doktorumu çok ilgilidir.