Hanımlar karnım cok ağrıyo ıshal ve kusmam ,kusmam durdu ama ıshal durmadı ne yapsam.gecesinde sütlü bişey yedim beni bozdu gqliba doktorumu aradım beni kabul etmedi corona testi yap diyo ama bariz belli süt bozdu beni.napcam bilemedim pandemi hastanesine girmek istemiyorum çünkü kendim iyim karnım ağrıyo sadece