Burcu_ergn Asit yada gaz gibi acı acı gelip bogazımı yakıyor ne yersem çıkarıyorum geceleri basımı yastığa koyunca başlıyor genelde ölüyorım mide agrısından varmı benim ile aynı durumu yaşayan bı dönemde kusma ile karşılaşan
irva Burcu_ergn Benn 😊 safra reflüm vardı zaten başlarda da olmuştu geçti.Ama şuan 28+5 yine başladı alev gibi boğazıma vuruyor anlık o yanma geçiyor.Çok da bir şey yaramıyor.İstifra edip safra çıkarınca rahatlıyorum anca.
esrAlp Burcu_ergn reflü başlamış doğuma kadar geçmez muhtemelen asitli acı ekşi ve çikolata kahve gibi şeylerden uzak durun kızartma ve baharatlı da dokunur . Az az sık sık yiyin mide de alan daraldığı için. Mide asidi yukarı kaçıyor gaviscon veya renine şurup alın rahatlatır
esrAlp irva üsküfra ettiğiniz için suyu bol için dişlerinizi her seferinde fırçalayın vücûd da şovu kaybı olur ve dişlerinizi çürütür o asit ve yemek borunuza çok zararı var aslında
Fatime3447 26 haftalık gebeyim ama mide yanması oluyor ağzımı boş brkmurm uzanıyorum geçiyor ve hiç hamileliklerimde kusmadım bulantım hiç olmuyor