Ayseozerckr Merhaba hanımlar 🍀 önerilerinize ihtiyacım var🙏🏻 Allah nasip ederse bir oğlum olacak 💙 33 haftalık hamileyim ama hala isme karar veremedik 😔 MUSTAFA isminin yanına bir isim arıyoruz ATA ve YİĞİT olabilir dedik ama onu da netleştirmedik😔
Ceylanaydemir Ayseozerckr yiğit ismi cok güzel bence 😊 ben de yiğit koymak istiyodum eşim kuzey diye ısrar edince kuzeye karar verdik
bebegim_28 Ayseozerckr oğlum olsaydı ismi hazırdı Mustafa mert ama kısmet olursa kızımız olacak inşallah 😊
Ayseozerckr Ozlmchngr monaroza Ceylanaydemir teşekkür ederim.. hepimiz sağsalim kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
Ayseozerckr Arifcan16 bu da seçeneklerim arasındaydı eşim olsun diyemedi ama olmasın da demeyince beklemeye aldık ☺️
Arifcan16 Ayseozerckr koymak istersen aras ismi mustafanın yanına daha cok uyuyo canm yinede sizin tercihiniz bu sadece benim fikrim 🙏🏻😊
Elifinannesi1 Ayseozerckr merhaba inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız,Mustafa yağız çok tatlı bir isim olur bence, yağız ismi hoşuma gidiyor
Kubrararr Oğlumuz olsaydı biz ismini Alef Cihangir koyacaktık, sizin seçtiklerinizden Ata’yı daha çok beğendim şahsen 😊
Merveturksoy Ayseozerckr bizm soyadımız TÜRKSOY. Mustafa Ata Türksoy koycaktik. Dedik ilerde çocuğa sağ ci solcu derler diye Matehan ATA TÜRKSOY KOYDUK
Ayseozerckr Merveturksoy ata konusunda benim de tek endişem o ilerde çocuğuma sorun olsun istemem ama çokta istiyorum 🍀☺️