39+0 oldum bugün 2 gündür değişik şeyler oluyor sancı mı acaba. Kasıklarımdan karnıma ince bir sızı yayılıyor karnım semsert oluyor 40 50 sn sürüp geçiyor. Ama çok düzensiz dün 2 saat içinde 2 kere oldu sabah 6da oldu 10da oldu ve 11de oldu bir düzeni yok. Ama karnımın alt tarafı aynı adet ağrısı gibi sürekli ağrıyor sancı gibi değil ağrı var. Bunlar doğum belirtisi mi sizce?