Lelisca Arkadaşlar merhaba ben 6 haftalık hamileyim bir kupa sütü kaynatıp içine bir tatlı kaşığı nescafe koyup şekersiz içmeyi çok seviyorum 🙈 doktoruma sormayı unuttum malum bugünde cumartesi evdeyim bir denemek istiyorum bir sorun olur mu sizce ?
elifgurzlu Lelisca günlük 200 mg geçmediğiniz sürece sorun olmuyor zaten 200 mg kahve tüketmek de bayağı bi zor 🙂doktorum günde bir Türk kahvesi veya sütlü kahve içebilirsin demişti, 2-3 bardak da açık çaya izin var, endişelenmeyin afiyet olsun 🥳
ipkklmn Lelisca 150 mg kafein hakkın var demişti doktorum bana canım, çay kola kahve icetea çikolata vs gibi yediğimiz içtiğimiz çoğu şeyin içinde kafein var. Her doktor hastasına özel söylüyor her bünye ve gebelik olmadığı için, keşke sorabilseydin.
Lelisca elifgurzlu çok teşekkür ederiiim 🥰🤗 sizlere de afiyet olsuuun ☕️ o zaman gelsin balkon keyfisi ❤️🤗
Lelisca ecembugra53 yook her gün içmem zaten çayı bile canım istemiyor haftalık tatilim cumartesi pazar sadece bu günlerde onda da ya cumartesi ya pazar içerim dedim ❤️
Lelisca Doktordan doktora yada bizim bünyemize göre değişiyor sanırım 🙈neyse en sağlıklısı iki hafta daha bekliyeyim en iyi ben 6 ekimde sorarım ona göre hareket ederim 🤗
ipkklmn Lelisca sonuçta bi can taşıyorsun Allah korusun vebalini de almak istemiyorum ama canın çok istediyse, kahvesini çok çok az koyup içebilirsin istersen. Yani normalde 2 tatlı kaşığı kahve koyuyorsan 1-1bucuk çay kaşığı kadar kahveyle iç istersen.
Serifeisitmir Lelisca canım ben doktorum yasaklamisti ama çok canim istedi 2 bardak içtim tabi 27 Hafta da
bburcu Lelisca nescafe kimyasal olduğu için doktorum önermemişti. Türk kahvesi ya da filtre tüketebilirsin günde 1 fincan demişti. Tabi ben acayip tiksindim kahveden ilk 4 ay 🙊 3 aydır rahatça içiyorum