Doğum tarihim ekim 13 diye konuşmuştuk. Fakat 18 eylül gecesi bianda sancı vs. yokken suyum gelmeye başladı.Saat 2 gibi hastaneye gittik 2 cm açılma var doğum başladı dediler. Sabaha kadar suyum gelmeye devam etti. Ama sancım başlamadı bebek yukardaydı. Suni sancıyla yürüyüş ve hareketlerle açılmam oldu ve 16:45 te bebeğim normal doğumla doğdu. Ama 36+4 haftalık olduğu için solunumunda ufak sıkıntı buldular ve küveze aldılar :( doğum hikayemizi okuyan tüm herkesten dua bekliyorum bian önce kavuşalım bebeğimizle 🤲🏻