ElifSarem
İnanki korkulacak bişey yok daha dün doğum yaptım tamam belki çok kolay bişey değil ama bebeğinizi kucağınıza aldığınızda herşeyi unutuyorsunuz bile ben çatı muayenesi bile olmamıştım ama o süreç kendiliğinden ilerliyor ve ilk başta inanmanız gerekir kendinize inşallah rabbim bi avazda kurtarır 🤲