Yaprak41 40+1 haftalığım Kızlar sancım var afedersiniz ishalde oldum miğdmde bulanıyor yaklaşık 15 dakikadır sancım var bebeğim hiç durmadan kıbırdıyor yardım edin😩
Prensesss Yaprak41 bende 40 oldm canm 3. benim sancın sıklaşırsa doğumdur. Bekle dakika tut saat bası olan sancı zamnla her 5 dak da bir gelmeye başlar çünkü dün ve evvelsi gün benmde oldu 2 3 saat gecti bende doğuruyorm sanmıştm
esraalidestan Bizde 35 haftaligiz ama yaklasik 1 2 saattir bebegim kipir kipir asagiya dogru bastiriyo o bastirdikca ben zor duruyorum sancidan saat falan tutmadim ama cok sık bu agri sizce hastaneye gitmelimiyim??
xkyerva Ay allah yardımcınız olsun rabbim ağrısız sızısız kolay doğum nasip etsin hepimize kızlar inşallah biran önce kavuşuruz yavruşlarımıza ❤😇
feyzakoral Yaprak41 hadi hayırlısı. Üzülme içine ferah tut. ALLAH kurtarsın sağlıkla yavruna kavuştursun canım💖👶🏼💁🏽♀️