Mucize-anne Hastane ana baba günü. Devlet hastanesi gibi. Burcu Betül Kazdal a gidiyordum. Muayenelerden memnun sayılırdım. Ama bir şey soruyorum önemli ertesi gün ya cevap yazıyor ya yazmıyor. Aramak yok zaten. Selda Örnek Hanımoğlu ile de bir iletişimimiz olmuştu. Bana çok sert geldi o iyi hissettirmedi kendimi. Arkadaşım doğum yaptı fiyat performans olarak eh işte dedi. Uygun bir hastane (Normal doğuma 1450 ödedi arkadaşım 1 ay önce) ve yeri çok ulaşılabilir. Hastası çok. O yüzden verimi düşük bence. Şu an tavsiye üzerine Reyap Hastanesi ne gidiyorum. Doktora msj ile bir soru soruyorum 10 dk da cevap alıyorum. Odaya muayeneye giriyoruz 10-15 dk odada kalıyoruz. Asistanları çok kibar. Açık ara farkla temiz bir hastane.