Kubraarsss miktarı önemli eser miktarda mi yoksa +1 +2 gibi bir sayı yazıyor mu benimde eser miktarda vardı bir hafta sonr ayine test yaptırdım çıkmadi bu sefer. tuzu kestim tansiyon yükselmemesi için . Tansiyon yüksek olur idrarda protein olur ve el ayak şişmesi olursa gebelik zehirlenmesi oluyormuş