SEVYIL Merhaba 💕 birtane kuzenim koronaya yakalandı 6 aylık hamile ama ilaçsiz atlatabilir mı?? atlatan varmı aranızda ?? Boğaz burnu felan çok fena lutfen cevap yazın kuzenim çok üzülüyor ☹️☹️
tubik_ SEVYIL ben atlamadım ama burda çok korona olan hamileler oldu, bir çoğu ilaç kullanmadan bol vitamin ve su içerek atlatmış. Limonlu su ve sirkeli su tavsiye eden de oldu
bebegim_28 SEVYIL bol su ve meyve ye diyorlarmış hamilelere ben olmadım çok şükür ama olanları çok ağır olmadıktan sonra eve gönderiyorlarmış bol meyve ve su diyorlarmış
Miragee SEVYIL ben atlattım her sabah kahvaltı sonrası 1 kasık bal 1y3mek kasıgı limon 1 yemek kasıgı sirke sıcak su ile karıstır dm içtim.. Bol bol vitamin alsın ayrıca siyah üzümü unutmasın