Ben çok acı çektim. Normalde kum var diye biliyordum. Taş olmuş meğerse. Kızılcık suyu içtim idrar yolu için. Taşı yerinden oynattı. Bebek var diye hemen müdahale de yapılamadı 4 saat normal doğum gibi sancı çektim. En son ağrı kesiciye karar verdiler de geçti. Pazar günü oluşu doktorumun olmayışı süreci o ladar yavaşlattı ki mahvoldum. Ama dedikleri tek şey bol su. Ağrırsa minoset:/ çok şükür ağırmadı bir daha 9 gün sonra doğumum var. Doğumdan sonra hemen baktır dendi