nilsmother 17 haftalık hamileyim kızlar Dün akşamdan beri baz agrısı gibi Bi agrı aşırı sıkıştırıyor belime de vuruyor doktora gitmeli miyim hemen lütfen fikir verin 🥺
nilsmother fatmasti ya şey afedersin kabız değilim ama az geliyo büyük abdest gaz ı da zor çıkarıyorum gaz sıkışmasıdır die düşündüm ama belime de vuruyo aklıma kötü şeyler geliyo🙁
fatmasti nilsmother gaz olabilir korkma duş al biraz hareketlen bağırsakların çalışsın meyve falan ye geçmezse doktora git