123alpseda Selam kızlar 8+3 üm bugün ve midem bulanmıyor çok korktum acaba birşey varmı diye benle aynı durumu yaşayan var mı
kuzeylianne 123alpseda Tatlım ne güzel kurtulmussun işte. Erken bitmiş. Ben hiç bulantı yaşamıyorum daha tuhaf mesela. Ama herkesin bünyesi farklı. Tadını cıkar.☺️
Asx 123alpseda aynı haftada aynı şeyi yaşadım. Daha önce düşüklerim de olduğu için çok korktum. Ama vücut hormonlara adapte olunca kesilebiliyormuş. Doktora gittim çok şükür her şey normaldi.
123alpseda kuzeylianne ah canım iyi olsunda razıyım 😊 karnımda ölür mü korkusu olduğu için hep hiç birşeyin tadını çıkartamıyorum
Asx 123alpseda acı tecrübe ile ne yazık ki insan böyle düşünceden çıkamıyor. Kafanız çok takılırsa stresle beklemeyin bence. Doktora danışın
es-es1 Sirinimm aynı benimde ya hassasiyet gitti bulantılarım gitti o yüzden çok korkuyorum bir şey oldu düşüncesi var hep kafamda Allahım korusun 😕