Selverakca yok canım korkma benim oğlumda görüldü detaylıda doktor önemli değil rapora yazmak gerekmese inan söylemezdim dedi. Kendi doktorumda hiçbir sorun değil dedi. Bebeğim doğdu 2.5 aylık şuan kontrolde doktora yine de söyledik doktor sorun değil çoğu bebekte görünür dedi. Maşallah 🧿 sağlıklı bi bebek dedi.
Sağlıkla kucağına al inşAllah🤲☺️