gulizarr Pazartesi doğuma gidiyorum Allahını izniyle 2.kızımı kucağıma alacam Normal doğum olacak Bana dua okurmusunuz tatlıı anneler 🤲🤲🤲🤲🧡🧡🧡🧡 Rabbim inşallah sizi’de bir sancıda yavrunuza kavuştursun Allah’a emanet olun 🤲🤲🤲🤲
Mrvekzltprk gulizarr hangi hastahanede dogum yapacaksınız benimde 39+2 şuanda ama daha bşy belli değil 🤔
Serpil_27 gulizarr rabbim sağ saglım kurtarsın cnm benimde ilk dogumum olcak kanala girmiş dedi haftaya pazartesiye kadar oldu oldu yoksa suni vercek dogum başlatacak korkuyorum heyecan olur mu yapabilir miyim normal
gulizarr Elisa canım iyi dileklerin için Allah razı olsun rabbim senide Bir sancıda kurtarsın inşallah 🤲🤲🤲🤲
gulizarr Serpil_27 Rabbim hakkındakinin hayırlısını versin inşallah canım bir sancıda yavrunuza kavuştursun Rabbim inşallah
Mrvekzltprk gulizarr özele bizim gücümüz yetmez maalesef Ankaradayım sancılarım çok fazla olmaya başladı alta çok baskı uyguluyo hafifliyo tekrar geliyo hiç durmadan canım çok yanıyo 😞😞
gulizarr Mrvekzltprk Allah yardımcın olsun canım benim kimsenin gücü yetmez mecbur bizde kredi çektik bakalım rabnim kimseyi darda koymasın inşallah